Per determinar | Per determinar

Transhumància Primavera 2020

Del mar al Pirineu Acompanyament dels cavalls recuperats de la Fundació Miranda, de tornada a les pastures d’estiu, amb el guiatge professional de Cavalls Guiabosc Baridà. Anirem del Parc del Garraf fins a l’Alt Berguedà, creuant la muntanya de Montserrat. Un total de 223 km dividits en 8 etapes.
S'ha tancat el termini de registre

Per determinar

Del mar al Pirineu

Acompanyament dels cavalls de la Fundació Miranda de tornada a les pastures d’estiu, amb el guiatge professional de Cavalls Guiabosc Baridà. Anirem del Parc del Garraf fins a l’Alt Berguedà, creuant la muntanya de Montserrat. Un total de 223 km dividits en 8 etapes.

Els participants ens donen suport en el propòsit d’acompanyar els cavalls, i ho fan en qualitat de voluntaris, fent-se càrrec de les seves despeses d’allotjament, manutenció i assegurança hípica (en cas que triïn l’opció muntada). Calculem una despesa d’uns 45 € per dia.

Requisits per participar

• Haver cursat les dues jornades de formació de l’Escola de Transhumància de la Fundació.
  • Ser soci de la Fundació o fer-se soci per un mínim de 15 mesos (que s’abonaran en un sol pagament abans de la transhumància o en mensualitats).
  • Opció Muntats o a peu. Per a l’opció muntat, cal poder anar als tres aires (pas, trot i galop).

Primer Grup

28 cavalls.

Es fa en tres trams:

• 1r tram: 17, 18 i 19 de maig. Del Garraf  a Montserrat.
  • 2n tram: 25 i 26 de maig. De Montserrat a Avinyó.
  • 3r tram: 31 de maig i 1 i 2 de juny. D’Avinyó al Pla de l’Orri (seu d’estiu de la Fundació).

Segon grup

31 cavalls.

Es fan les 7 etapes seguides.

Del 6 al 13 de juny (arribada i Festa de la Transhumància). D’Olivella (Garraf) al Pla de l’Orri (seu d’estiu de la Fundació).

Sobre les inscripcions:

• Us podeu inscriure a la transhumància sencera o a una de les parts.
  • Màxim 5 genets i 15 caminants (els participants a peu poden fer alguns trams en els dos cotxes d’assistència i donar suport amb l’avituallament).

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA AMB LA QUE ESTÀS DONANT SUPORT A LA FUNDACIÓ.

Totes les nostres activitats estan supeditades al benestar dels cavalls. Pot haver-hi canvis.

S'ha tancat el termini de registre