Fri, 25 Jun | Finca del Llac (Casa en Vila)

KAYAKS I CAVALLS LLIURES a la Finca del Llac (Casa en vila), Alt Berguedà

Necessites aventura, connexió i natura?
KAYAKS I CAVALLS LLIURES a la Finca del Llac (Casa en vila), Alt Berguedà

25 Jun, 09:30 – 16:00
Finca del Llac (Casa en Vila), Finca del Llac (Casa en Vila), La Nou del Berguedà

INFORMACIÓ DE L’ACTIVITAT

Necessites aventura, connexió i natura? Tu pots viure l’experiència d’una ruta de piragüisme i gaudir entre els cavalls lliures de la Fundació Miranda. Vine a conèixer els cavalls del Llac! Un matí en plena natura a l’Alt Berguedà .

L’activitat consisteix  en una presentació de la Fundació Miranda i d’una visita guiada per anar a trobar els ramats de cavalls a les pastures, amb explicació etològica (comportament i vida del cavall en el seu context natural) on podreu conèixer cavalls lliures, i on us presentem què és un cavall de veritat (què li agrada i què no, què necesita i què no, relacions socials, vincles d’amistat, ordre sistèmic, com s’organitzen i com es comuniquen).

També gaudirem d’una ruta de piragüisme al pantà de La Baells d’una hora i quart, des de la finca del llac (Casa en vila) de la Fundació Miranda fins a l’embarcador d’Indòmit, o a l'inrevés, depenent el grup.

Programa grup A

Arribada 9.30h.

Taxi fins al centre aquàtic.

Ruta guiada de piragüisme.

Visita guiada per la nova finca a tocar del Pantà de la Baells per trobar els ramats de cavalls lliures de la Fundació.

Bany (opcional) i dinar, cal portar pícnic.

La fundació Miranda obsequiarà amb coca i xocolata.

Tancament de l’activitat a les 16.00h

Programa grup B

Arribada 9.30h.

Ruta guiada de piragüisme.

Taxi fins a la Finca del llac (Casa en Vila)

Bany (opcional) i dinar, cal portar pícnic.

La Fundació Miranda obsequiarà amb coca i xocolata.

Tancament de l’activitat a les 16.00h

*A la finca del llac (Casa en vila) està permès banyar-se, però en cap cas la fundació Miranda es fa responsable de la vigilància ni de la seguretat durant el bany.

Triant una de les nostres activitats estàs contribuint a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de WhatsApp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser cancel·lada si la meteorologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

• General