Fri, 25 Jun | Finca del llac (Casa en Vila)

KAYAKS I CAVALLS LLIURES a la Finca del Llac (Casa en vila), Alt Berguedà GRUP A

[En breu actualitzarem els preus i tindrem les entrades a la venda] GRUP A Necessites aventura, connexió i natura?
Entrades no disponibles

25 Jun, 09:30 – 25 Jul, 16:00
Finca del llac (Casa en Vila), 08698 La Nou de Berguedà, Barcelona, España

INFORMACIÓ DE L’ACTIVITAT

Necessites aventura, connexió i natura? Tu pots viure l’experiència d’una ruta de piragüisme i gaudir entre els cavalls lliures de la Fundació Miranda. Vine a conèixer els cavalls del Llac! Un matí en plena natura a l’Alt Berguedà .

L’activitat consisteix  en una ruta de piragüisme al pantà de La Baells d’una hora i quart, des de l’embarcador d’Indòmit fins a la fina del llac (Casa en vila) de la Fundació Miranda.

Un cop arribem a la finca del llac (Casa en vila), gaudirem  d’una presentació de la Fundació Miranda i d’una visita guiada per anar a trobar els ramats de cavalls a les pastures.

Programa grup A

Arribada 9.30h.

Taxi fins al centre aquàtic.

Ruta guiada de piragüisme.

Visita guiada per la nova finca a tocar del Pantà de la Baells per trobar els ramats de cavalls lliures de la Fundació.

Bany (opcional) i dinar, cal portar pícnic.

La fundació Miranda obsequiarà amb coca i xocolata.

Tancament de l’activitat a les 16.00h

*A la finca del llac (Casa en vila) està permès banyar-se, però en cap cas la fundació Miranda es fa responsable de la vigilància ni de la seguretat durant el bany.

Triant una de les nostres activitats estàs contribuint a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de WhatsApp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser cancel·lada si la meteorologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.