Sun, 03 Oct | Garraf Park

THE HORSES IN THE PARK

"Horses in the Park: Get to know the horses and the work of the Miranda Foundation"

03 Oct, 11:00 – 13:00
Garraf Park, Plaça Major, s / n, 08818 Olivella, Barcelona

L'activitat consisteix en una presentació de la Fundació i en una passejada guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures. Un matí en plena natura per conèixer la tasca dels cavalls al Parc del Garraf.

Activitat coorganitzada amb el Parc del Garraf.

HORA I LLOC DE TROBADA:  Com a referència, el punt de trobada serà enfront del Centre d'informació La sala a les  09:30 h.  Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

El punt exacte (depenent de la ubicació dels ramats)  es comunicarà pel grup de whatsapp temporal.

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

• GENERAL ADULT
  • CHILDREN between 5 and 12 years old