Sun, Mar 14 | Parc del Garraf, Olivella

DIA ENTRE CAVALLS LLIURES

Vine a conèixer els cavalls de marina al Parc del Garraf. Activitat inclosa al llistat de SUPERACTIVITATS del CLUB SUPER3!

Mar 14, 10:30 AM – 2:30 PM
Parc del Garraf, Olivella , Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

L’activitat consisteix en una presentació de la Fundació i en una visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica (comportament i vida del cavall en el seu context natural) on podreu conèixer cavalls lliures, i on us presentem què és un cavall de veritat (què li agrada i què no, què necesita i què no, relacions socials, vincles d’amistat, ordre sistèmic, com s’organitzen i com es comuniquen).

Programa:

Arribada a les 10:30h

Presentació del Projecte, Visita dels cavalls de la Fundació Miranda al Parc del Garraf.

Passejada per trobar les manades i visita etològica.

HORA I LLOC DE TROBADA:

A les 10:30,h,  Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

Pot haver-hi canvis  depenent de les manades que es visitin, sempre s' informarà amb claretat pel grup de whassapp que es munta temporalment, per a la millor gestió de l'activitat.

PREU

35 euros adults, 22 euros infants entre 3 i 10 anys.

Activitat Gratuïta per padrins i socis titulars de la Fundació i per infants menors de 3 anys.

i ara, també GRATUÏTA pels socis del CLUB SUPER3! (consulteu condicions seguint l'enllaç)

L’activitat finalitza a les 14h. Podeu portar pícnic per dinar amb els cavalls.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp temporal.

L'activitat podrà ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites. Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT EDUCATIVA I SOLIDÀRIA AMB LA QUE ESTÀS DONANT SUPORT A LA FUNDACIÓ.

Totes les nostres activitats estan supeditades al benestar dels cavalls. Pot haver-hi canvis.

• Padrines i Sòcies
  • Persones adultes