Sun, 27 Jun | Fundació Miranda

CONSTEL·LACIONS SISTÈMIQUES ASSISTIDES AMB CAVALLS LLIURES a la Finca del llac (Casa en Vila), Alt Berguedà

T'interessa conèixer-les i saber el que poden fer per tu?

27 Jun, 10:30 – 19:00
Fundació Miranda, Pla de l’Orri s/n, m Castell de l’Areny, 08604

INFORMACIÓ DE L’ACTIVITAT

Les constel·lacions ens ajuden, mitjançant la designació de representants, en aquest cas cavalls, a trobar el que necessita ordenar-se en el nostre sistema familiar, perquè puguem viure les nostres relacions de manera harmònica i amorosa.

Les constel·lacions sistèmiques assistides amb cavalls s'estan mostrant com una de les millors eines per a la resolució de conflictes i problemes complexos.

Potents, profundes, ràpides i eficaces i sempre enfocades a la solució.

T'interessa conèixer-les i saber el que poden fer per tu?

Impartit per: Anna Álvarez Crispi . Vice-Presidenta de Fundació Miranda

. Coach Sistèmic transaccional

. Facilitadora i formadora en constel·lacions sistèmiques assistides amb cavalls . Certificació Internacional en “SystemicManagement i Constel·lacions Organitzacionals” per Talent Manager . Infermera i Kinesióloga . Docent en el Postgrau d'Educació Emocional i Benestar de la Universitat de Barcelona

www.constelacionesconcaballos.com

Arribada 10.30h.

Passejada per la nova finca a tocar del Pantà de la Baells per trobar els ramats.

Sessió de constel·lacions sistemàtiques assistides amb cavalls.

Bany (opcional) i dinar, cal portar pícnic.

La fundació Miranda obsequiarà amb coca i xocolata.

Tancament de l’activitat a les 17.00h

*A la finca del llac (Casa en Vila) està permès banyar-se, però en cap cas la fundació Miranda es fa responsable de la vigilància ni de la seguretat durant el bany.

Triant una de les nostres activitats estàs contribuint a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de WhatsApp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser cancel·lada si la meteorologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

• ADULTS
  • SÒCIES